Januari in beeld

Ondertussen heeft 2015 zijn intrede gedaan en is de maand januari al lang voorbij. Ook februari loopt alweer op zijn einde. Wat gaat het toch allemaal snel, bedenk ik me dan. Om toch nog iets te bloggen over januari, hier alvast wat sfeerbeelden...

Genieten van een zonnige januaridag op het strand. 10 minuutjes in de bakfiets en we zijn op het strand om wat uit te waaien, geweldig vind ik het. En op die momenten is het gewoon puur genieten!







Door de vrieskou kreeg ik mijn ABUS-slot niet meer open. Er was geen ontkomen meer aan, met een slijpschijf moesten we dat ding open slijpen. Goed gerief dat ABUS-slot, dat wel. 


28 januari: grote dag voor onze Kleine Kapoen. De dag dat ze afscheid nam van haar tutjes. Haar 2 tutjes zijn nu veilig bij de tandarts; samen met het tutje van Grote Kapoen.


Dit kom je dan zo eens tegen hier:


Verder liep alles hier zijn gewone gangetje. Nog een paar dagen en is het alweer vakantie. Neen, nog geen krokusvakantie hier, die begint volgende week en duurt 2 weken. Maar met wat leuke activiteiten op het programma overleven we die 2 weken wel! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut