A change of plans

Het plan was om op 23 april naar Barcelona te vertrekken (De Echtgenoot en ik). Oma&Opa kwamen naar Den Haag op dinsdagnamiddag om dan vervolgens hier een paar daagjes te verblijven met de kindjes terwijl wij genoten van onze quality time onder de Spaanse zon.

Maar een verzwikte enkel op dinsdag (de dag voor ons vertrek) maakte dat dit mooie plan niet doorging. Jawel, dinsdagmorgen viel ik van het trapje aan onze voordeur. De eerste 5 minuten waren pijnlijk maar vervolgens verdween de pijn wel en kon ik Kleine Kapoen naar de PSZ brengen. Ik dacht dat het beter was maar een paar uur later maakte ik een verkeerde beweging met mijn voet. Met een pijnstiller was de pijn draaglijk maar ik kon er dus niet meer op lopen. Toen het om 18u nog niet beter was besloten we om onze citytrip te annuleren.

Woensdagavond zijn de kindjes dan met Oma&Opa naar België gereden; zij zouden dan op vrijdag naar Plopsaland gaan. Wat voor mijn meisjes een heel leuk vooruitzicht werd. Donderdag kon ik al min of meer op mijn voet stappen en ik wilde toch wel iets doen. Want hier een heel weekend lang thuis zitten was toch niet aan mij besteed. En dus trokken we op vrijdag naar Maastricht voor een weekendje.

Aan de Koningsdag op zaterdag zijn we niet kunnen ontsnappen. Maar het was een geslaagd weekend, met lekker eten en drinken, sightseeing en shoppen. Meer hoeft dat niet te zijn.








de vrijmarkt op Koningsdag in het park, een gezellige drukte...













Het was niet Barcelona, maar Maastricht is toch ook wel een bezoekje waard. Zelfs op Koningsdag, want het oranje is toch wel minder nadrukkelijk aanwezig dan hier in Den Haag of Amsterdam...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut