Concentratie ten top in huis!

Ik was onlangs in de Flying Tiger store, sinds vorig jaar is die ook gevestigd in Den Haag. Een leuke winkel vind ik dat, waar je allerlei hebbedingetjes 'voor een prijsje' kunt kopen. En gezien ik toch wel een grote fan ben van de Scandinavian Style vind ik hier wel altijd iets leuks.

Zo vond ik er deze keer iets voor de kindjes: mozaïekjes. Heden ten dage wordt hier ten huize Mama van Twee heel wat gekleurd, getekend, geknipt en geplakt. En dus dacht ik; laat ik mijn kindjes eens een mozaïekje leggen. En jawel, het is een waar succes. Gedurende drie kwartiertjes waren beiden super geconcentreerd bezig met het plakken van de mozaïekjes op de prentjes.




Het resultaat mag er best wezen, deze verdienen een plaatsje aan de muur in de slaapkamer van mijn meisjes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut