Stoere en mooie oorwarmers

Zondag trok ik de binnenstad van Den Haag in, op zoek naar cadeautjes, samen met Kleine Kapoen. Grote Kapoen vindt het tegenwoordig niet leuk om de stad in te trekken en blijft liever thuis bij papa om een puzzel te maken of een spelletje te spelen. Mij hoor je hierover niet klagen :-). Het was gezellig, samen met mijn Kleine Kapoen in de stad. Eigenlijk hou ik wel van die kerstsfeer en al de drukte die er dan heerst, ik vind het best een gezellige drukte (maar niet met een bijna 4-jarige en 2,5 jarige samen).

Terug thuis wist Grote Kapoen mij te vertellen dat zij ook cadeautjes gaat kopen (zij wilt alles doen wat mama doet natuurlijk). Voor papa "stoere" oorwarmers (ah ja, want papa is een jongen) en voor mama "mooie" oorwarmers (ah ja, want mama is een meisje). Hoe ze op de idee van oorwarmers komt, ik weet het niet. Maar ik vond het wel schattig hoe ze het mij vertelde.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut