Een weekje vakantie zonder kids - dag 5 en dag 6

Vrijdag (dag 5) had ik het plan om naar de Haagse Markt te gaan, naar verluidt de grootste markt van Nederland. Maar het weer strooide roet in het eten en dus borg ik mijn uitje naar de markt maar op.

Het werd dan maar een dagje naaien. Ik kortte de rok voor De Zus in en stikte haar jurk (model Burda 7828). Voorts stikte ik ook een klittenband aan het boodschappenmandje van de Urban Jungle Duowagen, zodat deze nu op orde staat voor verkoop.

In de late namiddag klaarde het op, en genoot ik verder van mijn vakantielectuur.

Zaterdag (dag 6) stond al lang in de agenda gereserveerd. Samen met Beste Vriendin maken we er een gewoonte van om op de laatste zaterdag van de solden nog wat koopjes te gaan doen in A'pen. De dag begon met een hevig onweer (en geen van beiden hadden we het gepaste schoeisel aan). Maar tegen de middag was het volledig uitgeklaard en genoten we met volle teugen van onze "vrijheid' (d.i. shoppen zonder kids en echtgenoten, terraske doen, iets eten, iets drinken, en veel bijpraten natuurlijk...). Het was gewoon een fantastische dag. Ik keerde huiswaarts (d.i. naar mijn Kapoenen en De Echtgenoot - die mij had gedropt in A'pen en vervolgens naar de kids reed - bij Oma&Opa) met Beste Vriendin. Mijn Kapoenen waren al lang in dromenland toen ik thuiskwam maar de volgende ochtend was het een blij weerzien.

Ik heb genoten van mijn vakantie maar ik ben ook wel blij dat mijn meisjes terug thuis zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut