Een weekje vakantie zonder kids - dag 4

Gezien wij een familie 'on the move' zijn en dus om de x-aantal jaren verhuizen is het onmogelijk om alle kinderkledij bij te houden. De helft van de container zou op de duur bestaan uit boxen met kinderkleertjes vrees ik - als ik blijf voort doen zoals ik nu bezig ben. De verkoop op MP is maar pover en dus ga ik het nu via een andere weg proberen.

Beste Vriendin staat binnenkort op een rommelmarkt en zij wilt graag de kleertjes voor mij verkopen. Zodoende heb ik mij vandaag bezig gehouden met het labelen van babykledij. Ik hoop dat het een succes wordt, dus Beste Vriendin: "doe dat goed hé"!

Voorts heb ik gepoogd de jurk voor De Zus af te werken. Inderdaad, een poging tot. Toen ik nog 5 cm van de tweede mouw moest omzomen, brak mijn tweelingnaald. Dedju zeg! Op mijn to do-lijst voor morgen: een tweelingnaald kopen.

Deze avond had ik ook mijn naaicursus, waar ik bezig ben een colbertje voor Grote Kapoen te maken. Een heus werk, gezien het colbertje volledig gevoerd wordt en ik dus eigenlijk 2 jasjes moet maken die dan later in elkaar gezet worden. Maar het is wel een leuk project en ik ben benieuwd naar het eindproject.

Ziezo, alweer een dagje voorbij en dus alweer een dagje dichter bij mijn Kapoenen. Zij hadden vandaag blijkbaar dolle pret in het zwembad bij tante L. Maar die verhalen zal ik dit weekend wel horen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut