Een weekje vakantie zonder kids - dag 2

Op dag 2 van de week zonder kids stond er niet veel op het programma. Om 8u vanmorgen genoot ik van mijn kopje koffie op het terras, genietend van de stilte, de ochtendzon en de meeuwen (ja, we zitten nu eenmaal dichtbij de kust). Omdat De Echtgenoot morgen een snipperdag neemt en we een uitstapje gepland hebben, besloot ik om mij aan de was te begeven (zo van die huishoudelijke taken die toch wel eens gedaan moeten worden).

Maar ik hield het niet enkel bij wassen. In de voormiddag (terwijl een wasmachine aan het draaien was) maakte ik een fietstochtje naar het centrum van Den Haag. Bij D&K kocht ik er deze fietsmand. Voorts vond ik nog een badpakje voor Grote Kapoen in Het Wespennest - zoals De Echtgenoot zegt - aan 50%, dus dat kon ik nu toch wel moeilijk laten liggen.

Vervolgens keerde ik huiswaarts en passeerde nog langs De Fred om nog wat kleine boodschappen te doen.

Eens thuis deed ik nog 2 wasmachines draaien. Verder werkte ik nog een jurkje af voor Grote Kapoen en ben ik begonnen aan de Burda 7828 voor De Zus. Tussendoor genoot ik verder van mijn vakantielectuur in de tuin.

Niet de meest spannende dag vandaag, maar toch een aangename dag. Het was zo een 'niets-moet-alles-mag-dag'. En die mogen er ook al eens zijn!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut