Een weekje vakantie zonder kids - dag 1

Zondag brachten we de kindjes naar Oma&Opa in België. En dat betekent dus een weekje rust voor mijzelf.

Vandaag besloot ik naar het strand te gaan. Alvorens ik naar het strand fietste, maakte ik eerst nog een tussenstop bij Paagman om wat vakantielectuur in te slaan.


Zon, zee, strand, een goed boek bij de hand en af en toe wat verkoeling zoeken in de Noordzee (oh, wat was dat lang geleden zeg!). Kortom: puur genieten.

Mijn dagje strand sloot ik af in mijn geliefde strandtent met dit:

Glaasje rosé, Spa Rood en als versnapering zeeduivelballetjes
Daar wordt een mens toch gelukkig van, nietwaar?

In ieder geval, mijn eerste dag vakantie zonder kids was gewoon zalig.

ps: ik moet toch wel bekennen dat ik mijn Kapoenen zo een heel klein beetje gemist heb; oh wat hadden ze kunnen spelen in de plas (een geultje op het strand die bij vloed onder water komt te staan, ideaal eigenlijk voor kleine kindjes). 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut