De Scheveningse Bosjes

Vrijdag trok ik met de kindjes naar De Scheveningse Bosjes. Op slechts 5 minuten fietsen of een tien minuten wandelen zijn we in een prachtig stukje groen. Temidden van de bosjes bevindt zich een heel leuke speeltuin in het zand. Gezien vrijdag de zon van de partij was, namen we het strandspeelgoed en ons kleedje mee. We installeerden ons op een schaduwplekje en de kindjes konden naar hartelust spelen, terwijl ik op mijn luie kont kon zitten en genieten (en alweer was ik een boekje vergeten om te lezen). 

Op dagen als deze geniet ik er ten volle van om full time "huismama" te zijn en tijd met mijn Kapoenen te kunnen doorbrengen (niettegenstaande er ook van die dagen zijn dat ik niets liever zou willen dan terug gaan werken). Maar voorlopig blijf ik dus nog even in voltijdse loopbaanonderbreking om nog zoveel mogelijk van die momenten zoals voorbije vrijdag te kunnen genieten. Dit gezegd zijnde, terug naar de bosjes nu...

Moet er nog uitleg zijn? 


Eindelijk laat het weer het toe om die kleurrijke sandalen te dragen!



En natuurlijk wil ik jullie ook het rimpelrokje tonen dat ik voor Grote Kapoen maakte - in een appeltjesstof dat ik vond bij de Boerenbonthal in Den Haag. De instructies vond ik hier. Een geweldig plezant rokje om te maken en om te dragen.

Wij hadden een plezant dagje vrijdag en ik hoop dat er zo nog vele daagjes mogen volgen de komende zomermaanden. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut