Plopperdeplopperde Plopsa

U had het al gelezen in mijn vorige post, wij (di Oma&Opa, de Kapoenen en ikzelf) gingen gisteren naar Plopsaland.

De kindjes vonden het geweldig om de wereld van Kaatje, Victor en Kamiel te ontdekken (op een rondvarend ding op zoek naar eendje vonden beiden hilarisch) en in een bootje door het bos van Plop en zijn vrienden te varen. Beide attracties zijn best wel mooi gedaan en ideaal voor peuters.

Voor vele attracties zijn ze echter nog wat klein, maar er was toch heel wat vermaak mogelijk. Zo vond Kleine Kapoen de Tractors geweldig en had Grote Kapoen heel wat plezier op de Vliegende Fietsen (tot mijn eigenste grote verbazing, want Grote Kapoen is nogal een schrikkepeutje). Voorts waren er nog de Carrousel, de Eendjes en uiteraard de Bumba Show die voor blije gezichtjes zorgden bij mijn Kapoenen.

Ik vond het ideaal om op een woensdag in mei door het park te lopen. Geen rijen wachtenden voor ons op de attracties, geweldig vind ik dat. Niets voor mij om een uur te staan aanschuiven voor één attractie, volgens mij levert dat toch alleen maar ongeduldig wordende en zeurende peuters op.

Iedereen was blij met de uitstap. Tevreden en moe (Kleine Kapoen viel al in slaap bij het starten van de auto) keerden we huiswaarts, vanwaar ik mijn tocht verder zette naar Den Haag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut