Opnieuw een proper huis!

Ik heb gedurende zes maanden geprobeerd het zelf te doen maar met mijn 2 Kapoenen in huis kwam het er niet altijd van om eens grondig te poetsen. En ik moet toch ook wel toegeven dat ik liever andere dingen doe dan het huis poetsen. Dus besloot ik om toch maar een poetsvrouw aan te werven, ondanks het feit dat het geen goedkope werkkracht is (oh wat waren wij verwend in het MO) en er geen dienstencheques bestaan zoals wij die in België kennen.

Vandaag was haar eerste dag en het huis ligt er opnieuw spic en span bij. En dat maakt mij blij. Bovendien valt er nu een grote last van mijn schouders, zo moet ik mij niet meer schuldig voelen als ik eens iets anders wil doen, terwijl er eigenlijk gepoetst moet worden. Vanaf nu wordt er 4u per week grondig gepoetst ten huize Mama van Twee.

Maar de strijk, dat blijf ik zelf doen; want hoe raar het ook klinkt, dat ontspant mij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut