Een namiddagje op het strand

Op een doordeweekse (zonnige) dinsdag als vandaag naar het strand kunnen gaan met mijn 2 Kapoenen deed mij nog maar eens beseffen wat een luxeleventje ik eigenlijk wel heb. Het was gewoon geweldig op het strand. Wij opteren steeds voor het stukje strand aan het Kwartelpad, een iets rustiger stuk strand dan Scheveningen Bad. Bovendien bevindt zich daar ook een heel aangename strandtent waar het gezellig vertoeven is.

Deze keer nam ik geen boek mee, omdat ik ervan uitging dat er van lezen  niet veel in huis zou komen. Maar de Kapoenen hebben zich geamuseerd met emmertjes vullen met zand en figuurtjes maken. Ik had er geen omzien aan (lees: ze waren heel braaf). Dus een volgende keer neem ik toch een boek mee. Dat zou dan wel de eerste keer sinds lang zijn dat ik nog eens een boek kan lezen op het strand. Benieuwd of dit mij lukt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut