Oranjegekte

De oranjegekte is officieel toegeslagen.


  • Zo kwam ik deze week op de kinderafdeling van de V&D en stelde vast dat oranje opeens de trendkleur was. Bepaalde kindermerken hebben dus een speciale kledinglijn uitgebracht voor de troonswissel.
  • In de Hema is er een standje met allerlei oranje feestartikelen (hoeden, sjaals, zonnebrillen). 
  • Op Marktplaats zie je advertenties waarbij men dan vermeld: ideaal voor 30 april. 
  • Deze morgen kwam ik bij de bakker en zag ik oranje chocolaatjes verpakt met oranje en blauw-wit-rode lintjes. 

30 april, het wordt een heus oranjefeest. En dat op de verjaardag van onze Kleine Kapoen, ocharme!

We wisten al dat Nederlanders helemaal door het dolle heen gaan bij dergelijke festiviteiten, maar ik sta toch wel versteld van wat ik zie in de winkels.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut