Verjaardagsfeestje

Zoals ik in mijn vorige post al schreef: vrijdag was bakdag. Zaterdag was immers het verjaardagsfeestje van Grote Kapoen.

Ik bakte voor het eerst een biscuittaart (gevuld met zelfgemaakte rodevruchtenconfituur en botercrème) die ik versierde met rolfondant. Het thema was Angelina Ballerina.

En ziehier het resultaat:


Voor de oogjes had ik onvoldoende tijd, dus plakte ik er twee chocoladeparels op. Nu ik de foto zie lijkt het wel een zonnebril; in het echt zag het er iets beter uit:-). Maar een volgende keer moet dit wel lukken. De verjaardag van Kleine Kapoen is nog een kleine twee maand verwijderd en ook hiervoor heb ik al een idee. De taart was in ieder geval heel lekker. En bovenal, Grote Kapoen herkende toch Angelina Ballerina, dus voor haar was de taart zeker geslaagd.

Voorts bakte ik nog cakepops en een appeltaart. De cakepops zijn een waar succes, bij klein én groot!

Met al dat lekkers kon er nog weinig mislukken, het was dan ook een perfect en gezellig feestje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut