De Koffiefee

Vanmorgen bracht ik Grote Kapoen naar de PSZ. Deze week is het 'inloopweek', wat betekent dat de mama's en papa's eventjes kunnen blijven en een kopje koffie of thee kunnen drinken. Terwijl ik een thee dronk was Grote Kapoen aan het 'kleien' en Kleine Kapoen maakte een puzzel (gisteren had ze zich wat uitgeleefd in de zandbak). Toen was het tijd om te vertrekken en net als gisteren moest ik Kleine Kapoen (huilend) meesleuren. Ze zou niets liever willen dan blijven, maar helaas moet ze nog enkele maandjes wachten.

Omdat ik haar toch een 'speeltijdje' wou gunnen, besloot ik naar De Koffiefee te gaan. Een gezellige tea-room waar ook aandacht wordt besteed aan de kindjes. Er is een grote speelhoek met een glijbaan, een keukentje, popjes, loopautootjes en zo veel meer speelgoed. Terwijl Kleine Kapoen rustig aan het spelen was, samen met andere kindjes, genoot ikzelf van een lekkere cappuccino. Dergelijk voormiddaguitstapje is zeker voor herhaling vatbaar. We hebben er beiden van genoten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut