Ter voorbereiding

Deze maand wordt Grote Kapoen drie jaar. Vorig jaar, in Amman, mocht zij smullen van een heerlijke Bumba-taart voor haar tweede verjaardag. Daar had TTT voor gezorgd (nogmaals dank hiervoor, die glinsterende oogjes bij het zien van Bumba op een taart vergeet ik nooit).

Dit jaar wil ik zelf eens een taart bakken. En ik heb zo al een idee (maar daar moeten jullie nog eventjes op wachten). Omdat ik nog zo geen ervaring heb met verjaardagstaarten maken, kocht ik mij vorige week alvast wat boekjes om inspiratie op te doen:


De cakepops vind ik alvast een leuk uitdeelsnoepje voor haar vriendjes en vriendinnetjes in de PSZ. Maar het vergt wel wat werk, tenzij ik mij een cakepopmaker aanschaf. Misschien wel een goeie investering voor al die kinderfeestjes die nog gaan komen, hier in Den Haag, in België of in het verre buitenland.

Ik ga alvast beginnen oefenen met het taartbakken, zodat dé verjaardagstaart een piece of cake wordt. Of mijn idee van taart zal slagen, dat laat ik jullie dan wel weten.

Reacties

  1. Teatimetellings5/2/13

    De Bumba taart! Kan je je voorstellen dat ik dat al was vergeten :-)

    Veel succes met de baksels en post maar een fotootje van het uiteindelijke resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut