Met De Step op stap

De slee, dat is ons vervoermiddel bij sneeuw; zoals u hier al kon lezen. Maar voor al die andere (niet-regen) dagen hebben we nu ook nog een ander vervoermiddel: De Step (gebracht door de Sint voor Grote Kapoen zoals u hier al zag). Sinds kort mag haar step mee als we boodschappen gaan doen op De Fred (mits zij haar helmpje draagt natuurlijk). En als ik Grote Kapoen ga halen op de PSZ neem ik De Step mee zodat zij met De Step kan terugkeren naar huis. Tot nu toe gaat dat heel goed en vooral: het gaat snel vooruit. Meestal weigert zij in de buggy te zitten en  gaat het nogal traag als we naar De Fred wandelen of we terugkomen van de PSZ. Maar met De Step ben ik 'in no time' op De Fred en zijn we in een luttele 10 minuten thuis als we van de PSZ komen.

Kortom, De Step is het nieuwe vervoermiddel voor Grote Kapoen. En Kleine Kapoen, die wordt nog "gedwongen" om in de buggy te zitten. Af en toe laat ik haar wandelen, maar oh wat gaat dat traag... zo moet zij in elk plasje stappen en blijft zij regelmatig gewoon staan omdat ze te koppig is om verder te wandelen. Een karakterke, ik zeg het u!

Nog een pluspunt: ik heb wat extra beweging (lees: sport); ik moet immers nogal doorstappen (en soms lopen) om Grote Kapoen op haar step te kunnen volgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut