Cake en cakepops

Volgende week verjaart Grote Kapoen maar omdat het hier dan krokusvakantie is en de week erop een bezoekje aan de bib is gepland met de PSZ, kreeg zij vandaag reeds haar feestje op de PSZ.

Gisteren bakten we gezellig een appelcake en hebben we ons gewaagd aan de cakepops. En met zo een cakepopmaker  (die ik mij dan toch maar heb aangeschaft en beschouw als een goede investering) is dat echt een makkie. Op 5 minuten zijn de cakepops klaar. Daarna hebben we ze ondergedompeld in roze smeltsnoep en bestrooid met discodip. En het versieren van de cakepops vond Grote Kapoen wel plezant en vooral lekker. We deden nog een lollipop folie rond elke cakepop en klaar waren de uitdeelsnoepjes.

Heel fier stapte zij haar klasje binnen deze morgen. Maar eens ze op de verjaardagsstoel mocht gaan zitten kwam de verlegenheid naar boven (zo liet ik mij vertellen door de juffen). Al die aandacht, ze wist niet goed hoe ermee om te gaan. Maar toen ik haar ging ophalen deze middag kwam zij al huppelend haar verjaardagskroon tonen.

Drie jaar wordt zij volgende week... Wat wordt zij groot!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut