Pizza-time

De Echtgenoot had een nieuwjaarsreceptie deze avond en dus besloot ik om samen met mijn meisjes een pizza te maken. En dat viel in de smaak. Beiden hadden dolle pret met het "versieren" van de pizza: hamreepjes, champignons, salami, mozzarella, geraspte kaas (en roquefort voor mijn stukje pizza, ja, een vierkazen pizza blijft een van mijn favorieten). Maar er verdwenen ook heel wat hamreepjes, mijn meisjes hadden er niet anders op gevonden dan de hamreepjes in de tomatensaus te dippen en op te eten ("lekker mama").

Toen verdween de pizza in de oven en dat vonden ze allebei wel spannend. Regelmatig gingen ze voor de oven staan ("klaar mama?"). Na 20 minuutjes werd hun wachten beloond en kwam er een heerlijk geurende en vooral lekkere pizza op tafel.

Ik vond het een aangename vooravond en ik kijk uit naar de cupcake-momenten met mijn 2 dochters.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut