Kruidvatpampers

Gisteren keek ik naar het programma Volt omdat het over een (voor mij toch) belangrijke test ging: pampers. De pampers van het Kruidvat kwamen als beste uit de test. Sinds we in Nederland wonen koop ik de pampers voor mijn Kapoenen altijd bij het Kruidvat. Reden: mijn meisjes kunnen niet goed tegen de Pampers-pampers. In Damascus kocht ik steevast Libero-pampers en in Amman kochten we de Finee-pampers (een lokaal merk). Nog altijd blijf ik de Finee-pampers de beste vinden (idem dito voor de babywipes). Dus als u ooit in Jordanië op reis bent met je kleine kadees, overlaad je valies niet met pampers want... Finee is the best!

Nu, om tot mijn verhaal van de dag te komen: vandaag ging ik dus naar het Kruidvat om pampers te kopen. Maar wat bleek? Het schap was volledig leeg. Hebben de Hollanders nu massaal naar Volt gekeken of was er de voorbije week een serieuze promotie die ik gemist heb?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut