Er zijn zo van die dagen...

... dat je ze (lees: de kinderen) "achter het behang" zou willen plakken. De voorbije dagen waren zo van die dagen. Grote Kapoen is tegendraads tot en met, Kleine Kapoen plakt letterlijk aan mijn benen en wordt ook nogal eigenwijs, beiden maken ruzie waardoor ik steeds voor scheidsrechter moet spelen... Kortom de voorbije week was een hel. Ik las op internet dat de peuterpuberteit duurt van 2 tot 4 jaar. Dat betekent nog een jaar voor Grote Kapoen maar voor Kleine Kapoen moeten die lastige 2 jaar nog beginnen (of misschien zijn ze al begonnen?). Dat betekent dat er nog heel wat momenten gaan komen dat ik ze "achter het behang wil plakken".

Maar om mijn humeur wat op te vrolijken kocht ik vandaag 20 tulpen voor 5€, goed om 2 vaasjes te vullen.




Dat maakt mij blij. En dan begon de zon ook nog te schijnen... helemaal om vrolijk van te worden.


(Terwijl ik dit schrijf zijn beiden samen aan het spelen, zouden de tulpen en de zon een invloed hebben?)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut