Kerstmis

Grote Kapoen was vol ongeduld om de pakjes te openen. En ze was dan ook dolenthousiast toen Oma&Opa aan de deur stonden. Eindelijk kon ze de pakjes geven en niet onbelangrijk: kon zij pakjes krijgen. Wat waren ze blij met hun Dikkie Dik boekjes en vooral met het boekje van Kaatje. Die oogjes schitterden nogal toen ze op de cover van het boek Kaatje, Kamiel en Viktor zagen. En de volwassenen? Ik denk dat die ook wel blij waren met de cadeautjes. Ik kan alleszins voor mezelf spreken dat ik héél tevreden ben mijn boek 'stof voor durf het zelvers'. Ik kan niet wachten om aan één van die mooie jurken te beginnen. En niet te vergeten mijn messenblok!

We hebben lekker gegeten en het was een gezellig dagje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut