Zich in stilte bezig houden

Weet je waar ik nu zo van kan genieten de laatste tijd? Mijn 2 Kapoenen die samen in alle rust en stilte spelen. Puzzelen, tekenen, stickertjes plakken, boekjes kijken, boetseren, koken in hun keukentje, moedertje spelen,...

Nu ik dit schrijf lijkt het wel alsof ik 2 voorbeeldige kinderen heb. Maar dat is nu ook niet waar. Ze kunnen ook wel ruzie maken, ambetant zijn en bovenal heel veel lawaai maken.

Maar als ze dan eens in stilte samen spelen, vind ik dat een waar plezier! Zo kocht ik deze week rijgkralen (don't worry, nog geen kralen daarvoor is het inslikkingsgevaar nog te groot; maar houten figuurtjes die ze op een veter rijgen, van Djeco). En die figuurtjes op een veter rijgen en zo een ketting maken vinden mijn meisjes wel leuk. En ik vind het leuk omdat er dan toch wat rust heerst in huis. Zalig vind ik dat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut