Terug met 4

Het gezin is opnieuw volledig. Zaterdag zijn we onze Kapoenen gaan ophalen bij Oma&Opa. We stelden vast dat het plezant was voor iedereen: Oma&Opa hebben genoten van het gezelschap van mijn 2 meisjes, zij op hun beurt vonden het dan weer heel leuk bij Oma&Opa en voor mezelf en De Echtgenoot kan ik stellen dat we de rust geapprecieerd hebben. Maar ik was ook wel blij om mijn 2 Kapoentjes terug te zien na een weekje afwezigheid.

Zo geschiedt dat het leven ten huize Mama Van Twee opnieuw zijn gewone gangetje gaat. Grote Kapoen is vandaag opnieuw naar de PSZ en Kleine Kapoen die vindt het wel eens plezant om rustig op haar eentje te kunnen spelen. En ik kan aan de strijk beginnen van een week geleden, want tijdens mijn Me Myself & I-week is dat er nu eens niet van gekomen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut