Mijn eerste project

Hoewel de naaicursus 8 weken duurt, is mijn eerste project al klaar. U hoeft dus niet tot december te wachten.


Het patroon is het Tammy-rokje uit de Ottobre 6/2008. In blogland kwam ik het rokje meermaals tegen en ik dacht: dat wil en dat kan ik ook wel maken. Et voilà, hier is het dan. Het stofje is mijn eerste stofje dat ik enkele maanden geleden al kocht op de stoffenbeurs op het Spuiplein. Ik vind het best wel geslaagd, hoewel de elastiek stikken best wel moeilijk was voor een beginneling als mezelf, dus perfect is het helemaal  niet.

En wat ga ik nu doen tijdens de naaicursus? Awel, ik ga een kleedje voor mezelf maken. Het wordt een serieuze opgave, een jurk met boothals en figuurnaden en rits en zo... Maar ik heb er zin in. Ik vrees wel dat het niet op een paar avondjes zal klaar zijn. Maar ik hou jullie op de hoogte van mijn tweede project in mijn naaicursus.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut