De vijfde dag

Jawel, het is al de vijfde dag dat ik kinderloos ben. Sinds zondag verblijven mijn meisjes immers bij Oma&Opa. Even tijd voor mezelf, en voor Ons (dat is mezelf en De Echtgenoot). Ik heb heel veel gedaan tijdens deze dagen: het huis op orde gesteld, ramen gepoetst, badkamer en keuken eens flink onder handen genomen, naar de kapper geweest (na 5 maand was dat echt wel eens nodig) en er is ook flink wat van onder mijn naaimachine gerold:

Een rokje voor Grote Kapoen, plooirokje uit "Allemaal Rokjes"

Een dekentje en wikkeldekentje voor het popje van Grote Kapoen 

Muts en sjaal voor Kleine Kapoen

Het patroon voor de muts vond ik in de Ottobre 6/2012 en het patroon voor de sjaal vond ik hier. Ik was op slag verliefd op het stofje en toevallig vond ik dit stofje bij Van Domburg. (Mijn excuses voor de slechte foto.) Ik ben ook begonnen met een rok voor mezelf. Jaja, het gaat goed tussen mijn naaimachine en mij. Tot zover mijn maaksels van deze week.

Vanavond staat er nog een etentje en een filmpje op het programma, als afsluiter van onze kidsloze week laat ons maar zeggen. 

Maar ik wil toch ook wel zeggen dat ik mijn meisjes enorm begin te missen. Het wordt tijd dat ik hen eens een dikke knuffel kan geven, of zij mij. Ik kan niet wachten om hen morgen te gaan ophalen en hen terug dicht bij mij te hebben. Want zonder mijn meisjes is het toch ook maar stil in huis. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut