De eerste naailes

Gisteren was het dan zover. Mijn eerste naailes. De groep bestaat uit zes vrouwen (allemaal jonge mensen), en dat is best fijn. Zo krijg je echt wel persoonlijke begeleiding. We moesten een patroon uitzoeken die we tijdens de lessen verder uitwerken met dan op het einde van de cursus een pronkstukje.

Ik koos voor de Tammy-rok uit Ottobre 6/2008, voor Grote Kapoen. Mijn patroon heb ik gisteren tijdens de les al overgetekend en uitgeknipt. Volgende week leggen we de patroondelen op de stof en knippen we deze uit. Nu nog een stofje uitkiezen. Ik heb er al een paar aangeschaft en heb wel al een idee: eentje met hertjes en paddestoeltjes, die ik op de stoffenmarkt op het Spuiplein kocht een paar weken geleden.

Ook benieuwd naar het resultaat? Nog 7 weekjes geduld en dan kan ik er hier mee pronken (althans dat hoop ik toch).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut