Op Ikea-avontuur

Vandaag ben ik met mijn 2 Kapoenen naar de Ikea in Delft geweest. Ik ging op zoek naar een opbergsysteem voor het speelgoed van mijn 2 meisjes en vond de Stuva-bank met opbergkist; dit terzijde.

Het gaat er om dat naar de Ikea gaan met mijn 2 Kapoenen echt geen sinecure is. Grote Kapoen kan nog niet naar het ballenbad, dit is pas vanaf 3 jaar. Dus: Kleine Kapoen zit in de kar en Grote Kapoen stapt gewoon mee. Overal in de Ikea heb je entertainment voor de kindjes en dit betekent telkens een stop van een paar minuten. Grote Kapoen wilt dan alles uitproberen natuurlijk. Kleine Kapoen ziet dit en wilt dan uit de kar, met gekrijs tot gevolg. Een bezoekje aan de Ikea loopt zo snel uit tot twee uur.

U leest het goed: naar de Ikea met mijn meisjes is niet voor alle weken! Enig pluspunt: het is nogal vermoeiend zodat beiden volledig uitgeteld zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut