Me, Myself & I

"Maak regelmatig wat tijd voor jezelf vrij. Dat klinkt cliché, maar we kunnen er niet genoeg op hameren, want je laadt jezelf op en bekijkt de wereld daarna weer met een frisse blik. Eens per week een uur me-time is dus absoluut geen overbodige luxe."
Quote uit de Nederlandse Libelle van deze week.

En het gaat er misschien eens van komen. Ik ga namelijk naailessen volgen, iets wat ik al zo lang wil doen. Eind september weet ik of ik kan deelnemen aan de avondcursus, want er is namelijk - hoe kan het ook anders - een wachtlijst. Maar de naailes, dat zou dan mijn me-time kunnen zijn. Komende zondag ga ik me alvast voorbereiden want het is stoffenmarkt in Den Haag. Wie weet vind ik wel een leuk stofje om een rokje voor mezelf of iets voor mijn meisjes te fabriceren; met de tips die je in blogland vindt zou dat een makkie moeten zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut