Een deal met mijzelf

Ik ben nogal verslaafd aan sokken/nylonkousen/kousenbroeken kopen. Ik kan geen Hema of Inno buitengaan zonder een paar te kopen, i.d. voor de kindjes. Maar vandaag heb ik een deal gesloten met mijzelf.

Ik was wat aan het rommelen (en sorteren) in de doos met sokken,nylonkousen en kousenbroeken en kwam tot de conclusie dat ik er eigenlijk heel veel heb, in allerlei kleuren en met allerlei motieven. Zodoende heb ik me voorgenomen om dit jaar geen kousenbroeken noch sokken noch nylonkousen meer te kopen. Ik hoop dat ik mij kan inhouden bij een volgende bezoek aan de Hema!

Reacties

  1. Hélène11/11/12

    Dat gaat nooit lukken LOL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet toch wel opbiechten dat ik mij niet heb kunnen inhouden. Mijn excuus: ik had warmere sokken nodig!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut