De hitte getrotseerd

Na drie jaar in het Midden-Oosten te hebben verbleven kan ik toch wel concluderen dat wij gewend zijn geraakt aan temperaturen van 35°. Terwijl iedereen hier in België loopt te puffen en te zweten nu het 35° is,  heb ik helemaal geen last van de warmte. Ok, het is warm en we zweten, maar de voorbije 3 jaar kenden wij een aantal maanden per jaar niets anders.

Toen ik vandaag van Den Haag terugreed naar België en ik op mijn dashboard de 37° zag verschijnen, had ik dan ook wel eventjes een nostalgisch moment. Maar alle dagen temperaturen van 35° en meer, dat hoeft nu ook niet voor mij hoor!

Reacties

  1. Stalen Stem20/8/12

    Fijne blog! Ik volg vanaf nu jullie avonturen in Den Haag ook via deze weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut