Daar is de zon

Ik zit een beetje achter met mijn blog maar probeer u toch wat op de hoogte te houden van het reilen en zeilen bij de familie van Mama Van Twee. Tijdens onze derde en vierde week heeft de zon zich eindelijk laten zien. Voor de kindjes betekende dit: ravotten in de tuin, een bezoekje aan Planckendael, Puyenbroeck en De Gavers, en een plonsje in het zwembad bij Tante Leen. Dat laatste vond Grote Kapoen natuurlijk heel plezant.

Uiteindelijk had ik ook een dagje vrij om met De Beste Vriendin naar A'pen te gaan, zonder onze kindjes. En het was plezant. Afsluiten doen we meestal in Café Zurich, en dat was ook dit keer het geval. Nog wat gezelllig nakletsen bij een drankje (een Bolleke voor mij en een Witteke voor De Beste Vriendin zoals in the good old days) om dan terug richting onze kinders te rijden!  Dat zijn zo van die momenten dat ik toch wel mis als we in het buitenland zijn. Maar Beste Vriendin en familie Den Haag is maar een boogscheut verwijderd, dus die momenten zal ik de komende jaren niet echt moeten missen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut