Voor het goede doel

Ik ben nu al een week bezig met opruimen en vond allerlei dingen die ik eigenlijk niet meer wil mee verhuizen. Zo heb ik al heel wat van mijn kleren (je weet wel de kleren die je denkt dat je ooit wel nog eens zult dragen als je in den hof gaat werken) aan Onze Lulu gegeven. Andere spullen zoals babykleren, oude sportschoenen van De Echtgenoot, speelgoed, handdoeken, toile cirée en nog wat andere kleine spullen/rommel heb ik vandaag aan het goede doel gegeven.

En daar kan een mens zo gelukkig van worden!

Ik waardeer dan ook het werk dat deze groep van vrijwilligers doet! De mensen in de kampen leven in erbarmelijke omstandigheden en dan kan een toile cirée al een groot verschil maken denk ik zo dan... Het zijn maar kleine dingen maar o zo belangrijk voor deze Syrische vluchtelingen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut