De TV

Gisteren was het de finale van het EK Voetbal en het was muisstil op straat. Iedereen zat aan zijn tv gekluisterd of zat ergens in één of ander koffiehuis voor een groot scherm te kijken. Wij dachten vanuit onze luie zetel naar de match te kunnen kijken, maar helaas vonden we geen zender die live verslag bracht van de match. En dan moet je weten dat wij meer dan 1000 zenders op onze tv hebben!

Zo moet ik het ook al vier maanden stellen zonder Matthijs. U weet wel, van dit programma. We slagen er maar niet in BVN op de satelliet te vinden. Maar geen nood, binnenkort zitten we in het land van voorgenoemde en 3 september zal ik kijken vanuit mijn luie zetel in Den Haag. Nu ben ik wel wat aan het afwijken denk ik.

Ik wil gewoon maar zeggen dat we dus zoveel zenders hebben maar wat zijn wij nu met 980 Arabische zenders???

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut