Sales sales en nog eens sales

Vandaag ben ik naar City Mall geweest om eventjes aan de hitte ontsnappen - je moet weten dat het hier al vijf dagen op rij rond de 40°C is - maar ik was niet alleen. Ik stelde vast dat er heel wat mensen wat afkoeling zochten, met hun kinderen. Want jawel, de vakantie is hier begonnen. Maar er was ook nog een andere reden waarom er zoveel volk was: SALES!

En dit keer zijn het dé zomersolden. Waarom zeg ik dit? Omdat je hier in Amman altijd wel een koopje kunt doen. Zo waren er de "Midsummer Sales", daarna de "Get Ready For Summer Sales" en tussendoor telkens promoties à là "Buy 2 Get 1 Free" of "3rd Item For 1 JD", en dit op vier maanden tijd.

Je kunt al raden, mijn koffers zullen goed gevuld zijn... Hoog tijd dat ik eens de koffertest doe! Want jawel, nog twee en een halve week voor ons vertrek uit Amman!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut