The MeatMaster

Ik heb het al eens aangehaald in een vorige post. The MeatMaster is echt een begrip in Amman. Het is een slager - maar dan zonder charcuterie - zoals wij die in België kennen. Het enige verschil is dat deze slager zoveel verschillende soorten rundsvlees heeft dat het nogal moeilijk kiezen is. Je hebt keuze tussen Australisch rund, Nieuw-Zeelands, Canadees, Braziliaans en dan is er nog het lokale rundsvlees natuurlijk. Daarbovenop heb je dan nog eens de keuze tussen "grass fed", "grain fed" en "150 days fed". Ik wist niet waar ik het had toen ik de eerste keer gehakt bestelde, wat maakt mij het uit wat het rund in kwestie gegeten heeft en voor hoelang. Ik wilde alleen maar gehakt voor mijn spaghettisaus. Ik moet toegeven, mijn spaghettisaus met de Australian beef - grass fed, was wel héél lekker maar héél duur.


Wat wij enorm appreciëren aan deze slager is de enorme keuze aan worstjes. En ik garandeer je: ze zijn lekker!!!


En vandaag was ik er opnieuw en toen zag ik dit hangen:
New: Spring Chicken From Cyprus
Snobisme? Ik denk het!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut