Liever ravotten in My Gym

Vandaag was er een open gym sessie in My Gym. Deze keer is ook Kleine Kapoen meegegaan. Samen met Grote Kapoen op de trampoline vindt zij enorm plezant. Dan laat zij haar vallen en roept het uit van plezier. Beiden hebben zich goed geamuseerd en zo was de voormiddag snel voorbij!

Ondertussen zijn we ook al eens naar Cutie Town en J'Imagine geweest, 2 andere indoor playgrounds in Amman. J'Imagine is best wel gezellig voor de mama's, je kunt een koffietje drinken met een gebakje erbij terwijl je kindjes aan het spelen zijn. Cutie Town vind ik persoonlijk minder gezellig. Maar wat ik zo jammer vind aan beiden is dat de kindjes niet kunnen ravotten. Het is geen binnenspeeltuin. Er is tal van speelgoed, de kindjes kunnen zich verkleden, ze kunnen schilderen en tekenen en allerlei knutselwerkjes maken. J'Imagine heeft daarbovenop ook nog een eendjesvijver en een zandbak. Maar goed, 8 JD betalen voor dingen die ze thuis ook kunnen doen vind ik eigenlijk veel geld. Bovendien stelde ik vast dat Grote Kapoen zich zowel in Cutie Town als in J'Imagine lichtjes verveelde. Ze was het nogal snel beu zal ik maar zeggen.

Kortom: mijn kapoenen preferen My Gym, simpelweg omdat ze er kunnen ravotten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Claudette Cardigan

Grote Schrikkepeut